Stylo Clique ^_^

Friday, July 24, 2015

Anugerah Penghargaan PFP

Assalamualaikum.
Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin ya kawan-kawan.
Lama saya tak berbicara kat blog saya ni.
Selalu saya update novel aje kan?
Hari ni tergerak nak berkongsi sesuatu, di mana ia merupakan pengalaman saya untuk pertama kalinya.
ANUGERAH PENGHARGAAN PFP.
Ha... ini merupakan anugerah yang dianjurkan oleh pihak Penerbitan Fajar Pakeer.
Ni first time penerbit saya buat anugerah macam ni.



Mari...pakat ramai-ramai, klik link kat bawah ni ya untuk membuat undian. Link ni berhubung kait dengan Facebook, jadi... kena log in dulu akaun facebook kawan-kawan, baru boleh buka.
UNDIAN ANUGERAH PENGHARGAAN PFP

Kalau tak boleh, yalah..manalah tahu tetiba internet sabotaj ke.. boleh singgah FB saya https://www.facebook.com/ainSasuke
Kat FB saya tu ada link juga.

Bila klik, akan keluar begini..



Lepas tu, boleh pilih mana-mana yang berkenan di hati.
Saya ni jenis pemalu orangnya. Nak minta orang vote saya pun tersipu-sipu jadinya..
Jadi, awak... awak... awak.. ya.. awak yang comel lagi baik hati, boleh la vote Nia Qurratun'aini​ untuk ANUGERAH NOVELIS PILIHAN PEMBACA..
Selain tu, novel PERLU KAMU & YOU ARE MY MR.RIGHT terselit juga untuk calon ANUGERAH NOVEL PILIHAN PEMBACA.

Menang kalah tu adat  bertanding..(eceh....ayat klise bebeno). Serius, saya tak meletakkan sebarang harapan pun. Giler ke hape, saya ni penulis kecik lagi kemetot aje (memang si penulis kurang ketinggian.) tapi saya ni suka memeriahkan keadaan.
Satu hari boleh undi sekali. Maka, marilah kita undi hari-hari. Hari-hari undi, undi hari-hari ;)

bisik-bisik : feeling macam retis sekejap. Alah... macam Anugerah Bintang Popular tu.. agagagaga.. Kepada yang sudi tekan nama & novel saya, saya dahulukan ucapan terima kasih dari hati yang paling dalam diiringi kasih sayang yang tak terhingga. Saya hargai sangat-sangat. I lap u (menaip entry ni sambil makan kuih raya.. ngap... nom..nom..nom..)




No comments:

Post a Comment