Stylo Clique ^_^

Saturday, March 23, 2013

Peraduan "Superbike Itu Cinta"


Assalammualaikum & selamat pagi kawan2 semua...
hari ni saya update blog kat opis...
sbb kerja2 semua sudah disiapkan dgn jayanye...
so...ada masa terluang dan tetiba teringat saya pernah cakap nak bagi 3 novel terbaru saya secara percuma..

setelah dipikirkan dengan jayanya juga...
macam mana nak kasi novel secara percuma kepada anda..anda dan anda yang bertuah..
jadi...NQ pikir nak kasi kawan2 jawab dua soalan...

soalan Pertama :

Novel pertama NQ ialah Perlu Kamu kan?? Caption novel tu ialah
"Bukan pertama yang kucari tetapi terakhir yang ingin kumiliki"
Ok....selain daripada caption kat atas ni, ada satu lg caption ayat khas untuk novel
Perlu Kamu ni...ha..apa dia ye??
KLU : kalau selak novel saya, tak silap macam ada kat helaian ke3 kot... hihi..

Soalan Kedua :

Kat blog ni...NQ ada post Bab 1 hingga Bab 33 untuk novel Superbike Itu Cinta..
Kalau kawan2 baca...mesti tahu siapa watak heroin novel ni kan???
Jadi, soalannya..siapakah nama penuh watak utama heroin novel Superbike Itu Cinta??
KLU : kalau baca, mesti tahu punya jawapannye.. hihihi..


Ok...senang je kan soalannya kalau dah pernah baca??
kalau nak join...hantarkan jawapan kat FB saya ye...
jgn post kat wall....just PM je saye...
Tiga orang yang cepat & tepat menjawab soalan saya akan mendapat
novel SUPERBIKE ITU CINTA secara PERCUMA...termasuk kos penghantaran..
Ini adalah salah satu tanda NQ menghargai pembaca seperti anda..anda...anda dan anda semua..
Terima kasih sangat ye.. ^_^



bisik2 : rasanye..hadiah akan di pos bulan 4 nanti..sbb kata penerbit, minggu depan rasanye siap cetak..

No comments:

Post a Comment