Stylo Clique ^_^

Sunday, March 24, 2013

Pemenang Peraduan "Superbike Itu Cinta"


Assalammualaikum kawan2..
selamat malam semua..
saya masih lagi berjaga sebab siapkan kerja2 yg xsepatutnya saya siapkan di rumah
rumah sepatutnya tempat berehat....!!!! *sila baca dalam nada tak puas hati* (hadddduiiiii.....- ni ayat bos)

Ok...NQ nak umumkan yang Peraduan "Superbike Itu Cinta" sudah pun ditutup ye..
sbb saya sudah menemui 3 org yg telah berjaya menjawab soalan subjektif NQ dengan jayanya..(dh mcm soalan SPM pulok subjektif bagai..hahahaha)

Dan nama 3 orang pemenang tersebut ialah :
  1. Maryam Azman
  2. Nur Aziela Suhaimi
  3. Nor Hidyah Adama
Tahniah ye saya ucapkan....
NQ akan berusaha secepat mungkin untuk pos..
bila dah dapat je dr pihak penerbit.....serta merta memacakkan diri kat depan kaunter pejabat pos
(hahaha..nampak gaya kena mintak tolong mak saya poskan hadiah kawan2 tu..mihmihmih)

bisik2 : sebenarnye xsabar nak tengok kelahiran kedua hasil jari jemari menari di atas papan kekunci komputer riba ini.. (ayat sememangnya sengaja diskemakan)

No comments:

Post a Comment